Lisa

Lisa

Belezas

Belezas

17/6/09

Muiño das Aceas ( Xuvia )

Acrílico sobre táboa / 84x77

4 comentarios:

Francisco Vila Fuentes dijo...

A veces me sorprendo, me sorprendes grata y maravillosamente con obras como esta. Te voy conociendo y descubriendo miles de facetas distintas, en la artista y en la mujer.
¡Felicidades! por ser e intentar ser más cada día.

carmen dijo...

Agradezo moito as túas palabras, e me satisface moito o recoñecemento, tanto da miña pintura como da miña andadura como persoa.Namorada do mar, da vida, da miña xente,espero poder transmitir todo eso que levo dentro, recrealo e poñelo en escea. Neste mundo de todo a correr agradame moito atopar persoas, que teñen algo que contar e algo co que os demais poidan desfrutar,como cando len os teus fermosos poemas mesmo cando escribes recunchos do teu sentir.

maricarmen dijo...

En hora buena Carmen,tu evolución es asombrosa el trabajo constante, la ilusión y el cariño que le dedicas a tus obras se refleja en ellas.
Un besiño

carmen dijo...

A verdade que me divirto moito, menuda semana levamos !
Meirás que grande é, e un expectáculo,a ver cando remato todo aquelo, cando rematamos, a min no me tarda moito, penso que alí podemos asentarnos por un tempo.
Este fantástico muiño, muiño das mareas, está totalmente arruinado e deixado en abandono, como moito do que temos,pero ainda así conserva parte da sua historia.